مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 15:222022-03-31سياسي

رسانه ملی نقش دانشگاه عمومی را ایفا می کند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رسانه ملی ما نقش یک دانشگاه عمومی را دارد، گفت: مسائل باید تجزیه و تحلیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عصر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای استان، اظهار داشت: فردا سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی به ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: این ماه را خداوند به کمک ما فرستاد تا با اراده بتوانیم در راهی که در هم مرزی با خداوند بوده بایدها و نبایدها را درک کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برای ساخت برنامه های مفیدتر لازم بوده تا مشاوره های مستمری وجود داشته باشد، افزود: رسانه ملی یک نعمتی است که خداوند به ما داده و شکرش آن بوده تا تعذیه سالمی برای جامعه از نظر روانی، اعتقادی و روحی داشته باشیم.

عبادی با اشاره به اینکه سلامت روانی جامعه نیازمند تعذیه سالم روحی، روانی و اعتقادی است، یادآور شد: به میزان اینکه جامعه را تعذیه سالم کنیم جامعه سالم خواهد بود و به میزانی که فروگذاری کرده دشمن در برنامه هایی که دارد چه در فضای حقیقی و مجازی به هر طریقی برای جوانان و افراد کم تجربه قتلگاه درست می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ملی نقش دانشگاه عمومی را ایفا می کند

رسانه ملی نقش دانشگاه عمومی را ایفا می کند