مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 14:122022-03-31اقتصادي

نظارت مستمر بر ورود و خروج فرآورده های دامی در بندر دیر


رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دیر گفت: نظارت مستمر بر ورود و خروج فرآورده های دامی در بندر دیر انجام می شود.

- از نظارت بر ورود 185 تن فرآورده های خام دامی از ابتدای طرح تشدید نظارت تا دهم فروردین ماه سال جاری به شهرستان دیر خبر داد.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم دامپزشکی دیر در طرح تشدید نظارت ویژه نوروز 1401، فعالیت بخش قرنطینه این شبکه است که با استقرار اکیپ ثابت و سیار بر ورود و خروج انواع مواد خام دامی نظارت می کند.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دیر با بیان اینکه قرنطینه و امنیت زیستی یکی از وظایف مهم و خطیر دامپزشکی است، بیان کرد: قرنطینه در پیشگیری، کنترل و ریشه کنی بیماری های دام و طیور مؤثر بوده و هر گونه حمل و نقل دام، طیور، آبزیان و فرآورده های خام دامی تنها با داشتن گواهی حمل بهداشتی _ قرنطینه ای دامپزشکی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: تمام خودروهای حمل مواد خام دامی وارده به شهرستان ابتدا با مراجعه به دامپزشکی و بررسی وضعیت ارگانولپتیکی محصول، لیبل محصول شامل تاریخ تولید و انقضا و …، وضعیت ترموکینگ خودرو، بررسی ترموگراف نصب شده در کانکس، اندازه گیری دمای عمق محصول با دستگاه عمق سنج دیجیتال، نحوه چیدمان محصول و بررسی مجوز بهداشتی قرنطینه ای و همخوانی محموله با مجوز حمل و بررسی اطلاعات خودرو توسط بازرس قرنطینه اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مستمر بر ورود و خروج فرآورده های دامی در بندر دیر

نظارت مستمر بر ورود و خروج فرآورده های دامی در بندر دیر