مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 13:222022-03-31اقتصادي

صادرات کالا از گمرک بوشهر در سال جدید اوج گرفت


ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر از بارگیری و ارسال بزرگترین محموله صادرات مواد معدنی از گمرک بوشهر خبر داد.

- ، بهروز قره بیگی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صادرات از گمرکات استان بوشهر بدون وقفه و حتی در روزهای تعطیل نیز به صورت کشیک کاری و شبانه روزی در حال انجام است.

وی افزود: در سال گذشته از طریق گمرکات استان میزان 10 میلیارد و 136 میلیون دلار صادرات به کشورهای مختلف صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه از نظر ارزشی 67 درصد رشد داشته است.

مدیرکل گمرک بوشهر خاطرنشان کرد: این میزان صادرات در استان به گونه ای بود که بعد از استان هرمزگان مقام دوم صادرات کشور در اختیار گمرکات استان بوشهر است.

وی ادامه داد: برای اولین بار در گمرکات استان بوشهر، بزرگترین محموله صادرات مواد معدنی به میزان 34 هزار و 500 تن سیمان فله در یک محموله صادراتی ارسال شد.

قره بیگی اضافه کرد: این میزان سیمان تولید شده در شرکت صنایع سیمان دشتستان بوده که در یک محموله در یک کشتی به گمرک بوشهر اظهار و بعد از انجام تشریفات گمرکی در تاریخ نهم فروردین ماه سال جاری به مقصد کشور کویت صادر شد.

ناظر گمرکات استان بوشهر گفت: این نخستین بار است که این حجم از سیمان در یک محموله بارگیری می شد و به عبارتی یک رکورد در میزان نرخ بارگیری سیمان در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کالا از گمرک بوشهر در سال جدید اوج گرفت

صادرات کالا از گمرک بوشهر در سال جدید اوج گرفت