مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 12:572022-03-31اقتصادي

راه اندازی دوربین ثبت عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی


مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم گفت: دوربین ثبت عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی برای نخستین بار در کشور در بلوار غدیر قم راه اندازی شده است.

- ایسنا/قم مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم گفت: دوربین ثبت عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی برای نخستین بار در کشور در بلوار غدیر قم راه اندازی شده است.

وحید برزو در حاشیه بازدید رسانه ها از فعالیت های تسهیلات نوروزی، با اشاره به اینکه هر دوربین نظارتی و ثبت تخلف حدود 700 میلیون تومان هزینه دارد، اظهار کرد: در سطح شهر قم 140 دوربین نظارتی فعال هستند.

وی با بیان اینکه 6 دوربین ثبت تخلف نیز در هسته مرکزی و محدوده تحت ترافیک فعال هستند، عنوان کرد: همچنین 3 دوربین در مسیر رفت آیت الله بروجردی به سمت پردیسان و سه دوربین نیز در سمت برگشت آن وجود دارد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم ادامه داد: در بلوار غدیر نیز برای نخستین بار در کشور دوربین ثبت عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی نصب شده است.

وی افزود: این دوربین خودروهای متخلف را شناسایی می کند و پس از اطلاع رسانی آن به شهروندان وارد مرحله اعمال قانون و جریمه می شویم.

برزو از ایجاد سامانه ثبت وقایع یاد کرد و گفت:در این سامانه تمام حوادثی که رخ می دهد توسط دوربین ها شناسایی و در سامانه ثبت می شود که در تصمیم گیری های بعدی به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دوربین ثبت عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی

راه اندازی دوربین ثبت عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی