مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 12:472022-03-31اقتصادي

نرخ حق بیمه و شرط سنی «بیمه زنان خانه دار»


به عنوان مثال اگر سن زنی در زمان تقاضا 52 سال و سه ماه باشد، در صورتی می تواند از بیمه زنان خانه دار استفاده کند که دو سال و سه ماه سابقه پرداخت حق بیمه نزد سازمان تامین اجتماعی داشته باشد.

- تمامی زنان و دخترانی که در رده سنی بین 18 سال تمام تا 50 سال تمام قرار دارند، بدون هرگونه سابقه حق بیمه قبلی می توانند از حمایت های تامین اجتماعی شامل بازنشستگی، ازکارافتادگی، بازماندگی و خدمات درمانی برخوردار شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی نیمی از جمعیت 80 میلیونی کشور را زنان تشکیل می دهند و از این تعداد بر اساس آخرین سرشماری در سال 95 حدود 20 میلیون زن خانه دار در کشور داریم و یکی از مهمترین نیازهای آنها به ویژه در دوران پیری و سالمندی و زمانی که قادر به کارکردن نباشند این است که زندگی آنها از نظر مالی تامین شود و کمتر دغدغه اقتصادی داشته باشند.

متاسفانه برخی از زنان خانه دار، زمانی که به سن میانسالی و پیری می رسند درآمدی برای گذران زندگی خود ندارند و از نظرمالی به اطرافیان خود وابسته هستند.

به منظور رفع دغدغه خاطرزنان بیمه زنان خانه دار از سالیان دور مطرح شد و همه برنامه ریزان، پژوهشگران و صاحبنظران کشور بر اهمیت آن تاکید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ حق بیمه و شرط سنی «بیمه زنان خانه دار»

نرخ حق بیمه و شرط سنی «بیمه زنان خانه دار»