مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-31سياسي

گام دوم انقلاب سازندگی معنوی کشور است/اثر مسائل معنوی در رخدادهای جهان


فرمانده قرارگاه بقیه الله الاعظم(عج) گفت: عوامل مادی بخشی از رخدادهایی است که در دنیا اتفاق می افتد اما موضوع این است که نمی توانیم عوامل معنوی را در تجزیه و تحلیل های سیاسی دخالت دهیم.

- یزد- فرمانده قرارگاه بقیه الله الاعظم(عج) گفت: عوامل مادی بخشی از رخدادهایی است که در دنیا اتفاق می افتد اما موضوع این است که نمی توانیم عوامل معنوی را در تجزیه و تحلیل های سیاسی دخالت دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرلشکر عزیز جعفری، صبح پنجشنبه در یادواره شهدای بازار استان یزد در مسجد بیاق خان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سید و سالار شهیدان انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی اظهار داشت: این شهید والامقام برای دفاع از انقلاب و توسعه انقلاب اسلامی در منطقه و جهان سنگ تمام گذاشت.

وی با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی و اهداف آن عنوان کرد: در طول تاریخ اسلام برای اولین بار انقلابی بر اساس قرآن کریم با محوریت ولایت فقیه و با تفکر شیعی به پا شد که ثمره آن نظام جمهوری اسلامی است و این نظام به قدری اهمیت دارد که بنیانگذار آن فرمودند: اگر این جمهوری شکست بخورد، اسلام شکست خورده است.

جعفری با بیان اینکه امام خمینی(ره)، سرنوشت اسلام را گره خورده به سرنوشت جمهوری اسلامی می دانستند، افزود: این اعتقاد به این دلیل بود که از 1400 سال نظامی شکل گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام دوم انقلاب سازندگی معنوی کشور است/اثر مسائل معنوی در رخدادهای جهان

گام دوم انقلاب سازندگی معنوی کشور است/اثر مسائل معنوی در رخدادهای جهان