مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 10:522022-03-31اجتماعي

دانش آموزان استان سمنان آموزش صنایع دستی می بینند


آموزش رشته های صنایع دستی به دانش آموزان استان سمنان در دستور کار در آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در بازدید مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: آموزش رشته های صنایع دستی به دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در ترویج صنایع دستی مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی و آموزش وپرورش دو دستگاه فرهنگی با مشترکات زیاد هستند، افزود: حفظ هویت از مهم ترین اهداف مشترک است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به بالا بودن سطح فرهنگی و سواد و دانش مردم استان سمنان، گفت: سطح بالای دانش مردم این استان از گذشته ها تاکنون مهم است.

کرم زاده پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین میراث فرهنگی و آموزش و پرورش را ارائه کرد و افزود: بر اساس یکی از بندهای این تفاهم نامه امکان بازدید رایگان دانش آموزان و معلمان و خانواده آموزش وپرورش از جاذبه ها و موزه ها فراهم می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان نیز هدف از این دیدار را عرض خداقوت به اعضای دبیرخانه ستاد سفر استان بیان کرد و گفت: خوشبختانه تحت مدیریت مدیرکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان استان سمنان آموزش صنایع دستی می بینند

دانش آموزان استان سمنان آموزش صنایع دستی می بینند