مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 فروردین 1401 ساعت 07:472022-03-31بين الملل

جدیدترین موضع گیری امارات درباره جنگ اوکراین


رییس جمهوری اوکراین در تماس تلفنی با ولیعهد ابوظبی وی را در جریان تازه ترین تحولات مربوط به بحران اوکراین قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، رییس جمهوری اوکراین در تماس تلفنی با ولیعهد ابوظبی وی را در جریان تازه ترین تحولات مربوط به بحران اوکراین قرار داد.

بر اساس این گزارش، محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی، با دریافت تماس تلفنی از جانب ولادیمیر زلنسکی ، رییس جمهوری اوکراین، تحولات مربوط به بحران اوکراین و مذاکرات جاری برای کاهش تنش در این منطقه را بررسی کرد.

در این تماس تلفنی، ولیعهد ابوظبی ضمن اطلاع از روند مذاکرات جاری میان اوکراین و روسیه، بر اهمیت گفتگو و تفاهم و حمایت از راه حل های مسالمت آمیز برای مهار بحران تأکید کرد.

او همچنین بر اولویت حفاظت از جان شهروندان غیر نظامی و اهمیت افزایش تلاش های کشورهای جهان و نهادهای بین المللی برای تأمین کمک های انسانی به آسیب دیدگان از بحران تأکید کرد.

محمد بن زاید افزود که امارات از همه تلاش های مسالمت آمیز و طرح هایی که موجب تسریع در حل بحران از روش های دیپلماتیک شود حمایت می کند.

رییس جمهوری اوکراین نیز از اقدامات دولت امارات برای تسهیل روند ورود شهروندان اوکراینی به امارات و اقامتشان در این کشور و نیز کمک های انسان دوستانه ارسالی امارات به اوکراین قدردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین موضع گیری امارات درباره جنگ اوکراین

جدیدترین موضع گیری امارات درباره جنگ اوکراین