مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 17:372022-03-30سياسي

آخرین اقدامات در حوزه اعزام زائران عتبات عراق و سوریه


با پایان گرفتن اعزام عتبات نوروزی، ثبت نام و اعزام متقاضیان تشرف به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان از روز گذشته آغاز شده و اعزام ها در حال انجام است.

- معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در عتبات نوروزی 14 هزار و 664 نفر به عراق سفر کردند از آغاز عتبات رمضانی خبر داد و گفت: متقاضیان برای اعزام می توانند در سایت عتبات نام نویسی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ حجت الاسلام صحبت الله رحمانی با بیان اینکه از سرگیری اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات پس از دو سال وقفه که بدلیل شیوع کرونا ایجاد شده بود از 23 آبان ماه سال گذشته آغاز شده است، گفت: در این اعزام ها که با اجرای آزمایشی طرح نوین عتبات هم همراه بود و در ایام نوروز به اوج خود رسید مجموعاً 55 هزار و 697 نفر از طریق هوایی به عراق برای زیارت عتباب مقدسه مشرف شدند که 14 هزار و 664 نفر از این زائران در بازه زمانی 24 اسفند ماه 1400 لغایت 8 فروردین 1401 در قالب عتبات نوروزی اعزام شدند.

معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: علیرغم آمادگی سازمان برای اعزام های زمینی و همچنین استقبال متقاضیان در این رابطه و صحبت های شفاهی دست اندرکاران کشور میزبان مبنی بر بازگشایی مرزهای زمینی برای تشرف به عتبات، این مهم تاکنون صورت نگرفته و زائران اعزام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اقدامات در حوزه اعزام زائران عتبات عراق و سوریه

آخرین اقدامات در حوزه اعزام زائران عتبات عراق و سوریه