مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 17:022022-03-30سياسي

ثبت نام سفر عراق در ماه رمضان آغاز شد


معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت نام سفر زیارتی عراق در ماه رمضان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین صحبت الله رحمانی گفت: با پایان یافتن اعزام عتبات نوروزی، ثبت نام و اعزام متقاضیان تشرف به عتبات عالیات عراق در ماه رمضان از روز نهم فروردین ماه امسال آغاز شده و اعزام ها در حال انجام است.

وی افزود: متقاضیان می توانند در سایت http://atabat.

haj.

ir نام نویسی کنند.

به گفته او، برای سفرهای رمضانی عتبات، بسته های مختلفِ هفت شب، هشت شب، 9 شب، 12 شب و 21 شب برنامه ریزی شده و افراد بنا بر شرایط و سلیقه خود می توانند از این سفر بهره مند شوند.

رحمانی همچنین به بسته بودن مرزهای زمینی اشاره کرد و گفت: با وجود آمادگی سازمان حج و زیارت برای اعزام های زمینی و همچنین استقبال متقاضیان در این باره و صحبت های شفاهی دست اندرکاران کشور میزبان، مبنی بر بازگشایی مرزهای زمینی برای تشرف به عتبات عالیات، این اتفاق تاکنون رخ نداده و زائران اعزام شده در ماه های اخیر همگی به صورت هوایی به عراق اعزام شده اند.

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز اعزام کاروان های زیارتی به عراق از 23 آبان ماه پس از دو سال توقف به خاطر کرونا، اظهار کرد: در این اعزام ها که با اجرای آزمایشی طرح نوین عتبات همراه بود و در تعطیلات نوروز به اوج خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام سفر عراق در ماه رمضان آغاز شد

ثبت نام سفر عراق در ماه رمضان آغاز شد