مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 14:572022-03-30سياسي

آزادی 684 زندانی در استان ایلام


684 زندانی در استان با بهره گیری از نهاد های ارفاقی و قانونی در سال 1400 آزاد شدند.

- علی دهقانی رییس کل دادگستری ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از آزادی 684 زندانی در استان با بهره گیری از نهاد های ارفاقی و قانونی در سال 1400 خبر داد وگفت: در راستای رویکرد دستگاه قضایی در کاهش جمعیت کیفری و بهره مندی مددجویان از مرخصی و سایر تسهیلات قانونی، سال گذشته 4 هزار و 14 مورد مرخصی به واجدین شرایط اعطا شد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت های ارفاقی قانونی و مجازات های جایگزین حبس گامی مؤثر در کاهش جمعیت کیفری زندان ها است که باید بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرد و لازم است رؤسا، دادستان ها و قضات استان در بهره گیری از این ظرفیت ها اهتمام ویژه ای داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان ایلام تصریح کرد: در سال گذشته در راستای حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری بازدید های منظم، مستمر و هدفمند مسئولین و قضات استان از زندان ها و بازداشتگاه ها برای تسریع در رسیدگی به درخواست ها و مشکلات زندانیان، برنامه ریزی و عملیاتی شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی پرونده ها و درخواست های زندانیان در صورتی که آنان مشمول عفو، تخفیف مجازات، آزادی مشروط، تعلیق اجرا و سایر تسهیلات قانونی مثل اعطای مرخصی و اشتغال بودند، دستورات قضایی لازم جهت بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 684 زندانی در استان ایلام

آزادی 684 زندانی در استان ایلام