مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 14:372022-03-30اقتصادي

کیفیت بالا و رقابت پذیری از ویژگی های تولید دانش بنیان است


یک مدرس دانشگاه و تحلیل گر مسائل سیاسی بالا بودن ضریب کیفیت و قدرت رقابت پذیری را ویژگی محصولات دانش بنیان دانست و گفت: شرط پویایی در تولید، - ایسنا/لرستان یک مدرس دانشگاه و تحلیل گر مسائل سیاسی بالا بودن ضریب کیفیت و قدرت رقابت پذیری را ویژگی محصولات دانش بنیان دانست و گفت: شرط پویایی در تولید، افزایش بهره وری و حضور قدرتمند در بازارهای جهانی است که فرداین امر با حمایت از شرکت های دانش بنیان محقق می شود.

امیر علی حیدر امیری، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نام گذاری شعار سال جدید با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ، اظهار کرد: در بین اعیاد آمیختگی عید با ذکر و معنویت چیزی کم نظیر است و نه فقط در ایام نوروز بلکه هر لحظه و روز را باید با نام یاد خدا زندگی را معنوی کنیم.

وی با بیان اینکه بهار پیام آور امید بوده و به انسان می گوید خزان و برگ ریزان رفتنی و پایان زمستان سرد بهار مفرح و انرژی بخش است، افزود: تمام فرمایشات مقام معظم رهبری امید به آینده را القا می کند کمااینکه امروز ما در اوج اقتدار هستیم.

امیری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در یک دهه گذشته در انتخاب شعار سال بر رویکرد اقتصادی تمرکز کرده، افزود: مسئولان اعم از قوای سه گانه، مردم و شرکت های دانش بنیان سه ضلع تحقق شعار سال هستند کمااینکه در شعار امسال تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت بالا و رقابت پذیری از ویژگی های تولید دانش بنیان است

کیفیت بالا و رقابت پذیری از ویژگی های تولید دانش بنیان است