مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 13:422022-03-30سياسي

اسکان 500 نفر در شش مدرسه شبانه روزی بیرجند


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیرجند از ایجاد پنج نوروزگاه و اسکان 500 نفر در شش مدرسه شبانه روزی بیرجند در ایام نوروز خبر داد.

- حسن علی فولادی امروز چهارشنبه 10 فروردین در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بیرجند با ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد ستاد خدمات نوروزی شهرستان بیرجند اظهار کرد: با وجود اینکه دستورالعمل ستاد کرونای کشور برای انجام سفرهای نوروزی 12 اسفند ابلاغ شد با تشکیل کمیته های مربوط پنج نوروزگاه در شهرستان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی تجهیز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: تعدادی از دهیاری ها هم با انجام اقدامات لازم زمینه حضور مردم را در روستاهای گردشگری فراهم کردند و شهرداری بیرجند بیش از 50 برنامه مختلف برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی در نقاط مختلف شهر بیرجند اجرا کرد و تاکنون 500 نفر در شش مدرسه شبانه روزی بیرجند اسکان داده شده اند.

فولادی گفت: با ایجاد پنج نوروزگاه زمینه حضور مسافران و گردشگران نوروزی در آنها فراهم شد و در بازارچه های صنایع دستی تولیدات هنرمندان استان برای بازدید مسافران و گردشگران نوروزی ارائه شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیرجند نیز با بیان اینکه از اعتبار 13 میلیارد و800 میلیون تومان سال 1400 تنها هشت میلیارد و 400 میلیون تومان آن به شکل نقدی و اسناد خزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 500 نفر در شش مدرسه شبانه روزی بیرجند

اسکان 500 نفر در شش مدرسه شبانه روزی بیرجند