مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 13:372022-03-30اجتماعي

بازگشایی تمام مدارس قشم از 14 فروردین/ عدم حضور دانش آموزان غیبت حساب می شود


مدیر آموزش و پرورش قشم از بازگشایی حضوری تمام مدارس شهر و روستاهای جزیره قشم از 14 فروردین خبر داد و تاکید کرد: عدم حضور دانش آموزان در کلاس غیبت به حساب می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حسین دیرباز ظهر امروز در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس، مهمترین موضوع  را زدن ماسک و تهویه در کلاس درس مدارس عنوان کرد و گفت: تیم های نظارتی از اداره کل و کارشناسان مدیریت شهرستان به طور مستمر از مدارس بازدید به عمل خواهند آورد.

  وی ادامه داد: تصمیمات درخصوص بازگشایی مدارس بنابر دستور مقام عالی وزارت و با تأیید ستاد ملی مبارزه و مقابله با ویروس کرونا تصویب شده است.

دیرباز تاکید کرد: حضور غیاب دانش آموزان و همچنین عوامل آموزشی و اجرایی مدارس روزانه بطور مرتب و مستمر انجام و با هرگونه غیبت غیرموجه برابر مقررات و آیین نامه اجرایی مدارس برخورد خواهد شد.

به گفته مدیر آموزش و پرورش قشم تدریس رسمی همکاران برابر ابلاغ پرسنلی و برنامه هفتگی مدرسه صرفا بصورت حضوری در کلاس انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: هیچ گونه آموزش و تدریس رسمی روزانه مطالب درسی در بستر شاد و سایر پلتفرم ها توسط همکاران انجام نخواهد شد و بستر شاد و سایر پلتفرم ها صرفا فرصت و ظرفیتی کامل برای توسعه محتوای پشتیبان، ارتباط اولیا و مربیان، فراخوان ها، نظرسنجی، اجرای پویش ها، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی تمام مدارس قشم از 14 فروردین/ عدم حضور دانش آموزان غیبت حساب می شود

بازگشایی تمام مدارس قشم از 14 فروردین/ عدم حضور دانش آموزان غیبت حساب می شود