مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 12:522022-03-30سياسي

آرزوی دیرینه مردم روستای موگر محقق می شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص 60 میلیارد ریال برای احداث پل بر روی رودخانه مارون خبر داد.

- منطقه موگر و روستای شهید طیب در شهرستان لنده یکی از مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد است و سال هاست مردم این منطقه برای عبور از رودخانه مارون مجبور به استفاده از وسیله خطرناکی به نام گرگر( جره) هستند که آسیب فراوانی به آنها وارد کرده و حتی باعث قطع انگشتان دست اهالی شده است.

به همین دلیل سید علی احمدزاده امروز چهارشنبه دهم فروردین به شهرستان لنده سفر کرد تا از نزدیک مشکلات و محرومیت های مردم این منطقه را مشاهده و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بدو ورود به شهرستان لنده به مقام شامخ شهید سلطانعلی مشکینی در روستای آبگری، شهید عبدی پور روستای کلگه زری و شهدای ایدنک ادای احترام کرد.

وی سپس در جریان مشکلات این روستاها قرار گرفت که نبود جاده دسترسی، مشکل در تامین آب شرب و ضعف در آنتن دهی تلفن همراه از جمله این مشکلات بود که به دستگاه های متولی دستور داده شد هر چه سریعتر رفع شود.

وی در ادامه خواستار تسریع در احداث پست ایستگاه فوق توزیع برق دژکوه که تامین کننده برق لنده و سوق است شد، این پروژه با اعتبار 300 میلیارد تومان در حال احداث است و قرار شده تا پایان فروردین 1402 به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی دیرینه مردم روستای موگر محقق می شود

آرزوی دیرینه مردم روستای موگر محقق می شود