مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 12:322022-03-30سياسي

ماجرای تبلیغ 50 هزار یورویی یزد در نشریه جهانی از زبان عضو سابق شورای شهر


تفاهمنامه 50 هزار یورویی معرفی یزد در نشریه جهانی به صورت قانونی به امضا رسیده و موافقت دستگاه های نظارتی را نیز به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدحسین آزادی در خصوص ماجرای تبلیغ 50 هزار یورویی یزد در نشری جهانی، به خبرنگار صدا و سیمای مرکز یزد، اظهار کرد: پس از ثبت یزد به عنوان شهر جهانی، استانداری، شورای شهر و اداره کل میراث فرهنگی استان متعهد شدند تا این شهر را به جهانیان معرفی کنند.

وی افزود: بر این اساس از سازمان جهانی تبلیغات که سازمانی شناخته شده و چهار هزار رسانه در آن عضویت دارند، خواستیم این تبلیغات را انجام دهد.

عضو شورای پنجم شهر یزد با اشاره به امضای تفاهم نامه بین شهرداری و سازمان جهانی تبلیغات تصریح کرد: معرفی یزد به جهان، حضور گزارشگران رسانه های عضو سازمان در یزد و تهیه گزارش درباره این شهر، آموزش جامعه مخاطب و اهالی یزد به چگونگی رفتار با جهان و همچنین حضور اعضای شوار های سایر کشور ها در یزد، 4 مفاد این تفاهمنامه بود.

آزادی تصریح کرد: مقرر شد ویژه نامه ای اختصاصی یزد در 12 صفحه برای معرفی یزد توسط این سازمان منتشر شود که برای انتشار آن 150 هزار یورو درخواست کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یزد به عنوان شهر جهانی به ثبت رسیده بود، 100 هزار یورو تخفیف دادند و مقرر شد برای انتشار این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تبلیغ 50 هزار یورویی یزد در نشریه جهانی از زبان عضو سابق شورای شهر

ماجرای تبلیغ 50 هزار یورویی یزد در نشریه جهانی از زبان عضو سابق شورای شهر