مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 11:272022-03-30اقتصادي

صادرات از گمرکات هرمزگان 29 درصد افزایش یافت


صادرات از گمرکات استان هرمزگان در سال 1400، با توجه به شرایط سخت ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه از رشد دلاری 29 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ابوالفضل اکبرپور ناظر گمرکات هرمزگان صبح امروز در گفت وگویی رسانه ای اظهار کرد: صادرات از گمرکات استان هرمزگان در سال 1400، با توجه به شرایط سخت ویروس کرونا و تحریم های ظالمانه از رشد دلاری  29 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار شد که شامل 38 میلیون تن کالا از جمله سنگ آهن و کنستانتره های آن و کودهای معدنی و شیمیایی و.

به کشورهای چین، ایالات متحده عربی ، تایلند و.

بوده است و این رشد نشان از حمایت از تولیدات داخلی و افزایش اشتغال است که امید است در سال جدید، این روند رشد، ادامه یابد.

وی در خصوص واردات کالا به گمرکات استان نیز گفت: در سال گذشته 10 میلیون و 678 تن کالا  شامل برنج ، لاستیک ، گوشت و .

از کشورهای چین، هند، امارات متحده عربی،  آلمان و ایتالیا به کشور وارد شده که از این میزان کالاهای وارداتی 5 میلیون و 560 هزار تن کالا مربوط به کالاهای اساسی و ضروری است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 78 درصد از نظر وزنی رشد داشته است.

ناظر گمرکات هرمزگان خاطرنشان کرد: همچنین از طریق گمرکات استان هرمزگان به میزان 3 میلیون 986هزار تن،  ترانزیت خارجی صورت گرفته که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات از گمرکات هرمزگان 29 درصد افزایش یافت

صادرات از گمرکات هرمزگان 29 درصد افزایش یافت