مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 10:422022-03-30سياسي

مرکز اسناد دفاع مقدس درگذشت مادر شهیدان قجه ای را تسلیت گفت


مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت مادر شهیدان حسن و حسین قجه ای را تسلیت گفت.

- در متن پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به منظور درگذشت مادر شهیدان حسن و حسین قجه ای، آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون پدران و مادران شهدا، از مهم ترین ابزارهای الهی بودند برای این که جهاد استمرار یابد؛ برای این که ملت شکست نخورد؛ برای این که انقلاب در قمار جهانی نبازد و در این مقابله جهانی نتوانند آن را از میدان خارج کنند.

حضرت امام خامنه ای با نهایت تأسف و تأثر اطلاع یافتیم حاجیه خانم فاطمه صادق زاده ، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر حسن و حسین قجه‎ای (از فرماندهان و بنیان‎گذاران لشکر 27 محمد رسول‎الله صل الله علیه و آله و سلم) و همچنین همسر رزمنده دریادل، مرحوم حاج جواد قجه ای دار فانی را وداع گفت و به دردانه های شهیدش ملحق شد.

رجاء واثق داریم که تربیت فرزندانی برومند چون شهیدان حسن و حسین قجه ای در دامن این بانوی مؤمنه، صبور و فداکار او را در اجر فراوان مجاهدت های فرزندانش سهیم و متنعم خواهد نمود.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با ادای احترام به مقام پر معنویت این مادر بزرگوار، این ضایعه بزرگ را به ملت شریف ایران، بیت معزز شهیدان قجه ای و دیگر وابستگان به ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند رحما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اسناد دفاع مقدس درگذشت مادر شهیدان قجه ای را تسلیت گفت

مرکز اسناد دفاع مقدس درگذشت مادر شهیدان قجه ای را تسلیت گفت