مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 10:272022-03-30سياسي

فعال شدن غار علیصدر موجب افزایش مسافران نوروزی شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: فعال شدن غار علیصدر در استان همدان باعث افزایش انگیزه مسافران جهت ورود به استان همدان شد و لازم بود در بازگشایی غار امورات بسیاری انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرزاد تیموری، در نخستین شورای اداری استان در سال جاری با بیان این که اقدام قابل ستایش دولت در واکسیناسیون و مدیریت کرونا باعث افزایش سفرهای نوروزی شد، اظهار کرد: محدودیت های سفر به علت ایجاد کمیته ها، کارگروه ها و شرایطی مناسب برای مردم کم تر شد.

وی افزود: یکی از سفرهای مهمی که می بایست در استان برگزار می شد، راهیان نور بود که به حول و قوه الهی این اردوها برگزار شد و آماده سازی اردوگاه ها با تقسیم کار در بین اداره ها به صورت جهادی برقرار شد و نیروهای ما در آن جا استقرار پیدا کردند و در امور فرهنگی و اجتماعی و تجهیزات ما بهره برداری بسیار بالایی داشتیم.

تیموری مطرح کرد: فعال شدن غار علیصدر در استان همدان باعث افزایش انگیزه مسافران جهت ورود به استان می شود و بررسی موضوعات و شیوه نامه های منوط به غارعلیصدر توجه استاندار و ستادهای مربوطه انجام شد.

وی با تاکید بر این که ستاد قرارگاه جاده ای سفرهای نوروزی که مربوط به خدمات مسافران نوروزی و تمامی امور مربوط به آن همانند جاده بود در طی این ایام برقرار شد، خاطر نشان کرد: استان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن غار علیصدر موجب افزایش مسافران نوروزی شد

فعال شدن غار علیصدر موجب افزایش مسافران نوروزی شد