مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 09:172022-03-30اجتماعي

مدیرعامل ایرانسل از کمک تجهیزاتی و آموزشی به مدارس کهگیلویه وبویراحمد خبر داد


مدیرعامل ایرانسل از کمک تجهیزاتی به مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: محتوای آموزشی رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بیژن عباسی در دیدار با مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: توجه به آموزش  و پرورش  برای تربیت نسل فردای ایران اسلامی از اهمیت  بالایی برخوردار است که لازم است برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان مناطق کم برخوردار و محروم تلاشی همگانی  صورت گیرد.

وی با بیان اینکه استعداد های خوبی در مناطق محروم در زمینه های مختلف وجود دارد  که به علت محرومیت فرصت ظهور و بروز استعدادهای  آنان  به خوبی فراهم نمی شود گفت: فاصله شاخصهای آموزشی مناطق محروم با دیگر مناطق  برخوردار  بسیار زیاد است که باید  برای کمک به  ارتقا این شاخصها آموزش در شهرها و مناطق محروم جدی تر گرفته شود.

مدیرعامل ایرانسل گفت: در راستای مسؤلیت اجتماعی  ایرانسل در زمینه تجهیزات آموزشی و محتوای آموزشی   به آموزش و پرورش  کمک خواهیم کرد.

وی گفت: در بحث آموزش تلاش خواهیم کرد محتوای آموزشی رایگان در اختیار مدارس  این استان قرار گیرد.

 عباسی در پایان با تاکید بر اهمیت کار روابط عمومی  آموزش و پرورش در حوزه اطلاع رسانی از کمک به تجهیزاتی به روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل ایرانسل از کمک تجهیزاتی و آموزشی به مدارس کهگیلویه وبویراحمد خبر داد

مدیرعامل ایرانسل از کمک تجهیزاتی و آموزشی به مدارس کهگیلویه وبویراحمد خبر داد