مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 08:472022-03-30اجتماعي

کباب اسمعلی غذای لذیذ سنقری ها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی


رییس میراث فرهنگی شهرستان سنقروکلیایی از کباب اسمعلی به عنوان یکی از خوراک های برند این شهرستان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی یاد کرد.

- "کباب اسمعلی" غذای لذیذ سنقری ها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی ایسنا/کرمانشاه رییس میراث فرهنگی شهرستان سنقروکلیایی از کباب اسمعلی به عنوان یکی از خوراک های برند این شهرستان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی یاد کرد.

داریوش فرمانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وجود جاذبه های متعدد گردشگری در این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی، اظهار کرد: سراب گزنهله، سراب گلویج، سراب چرمله، منطقه کیونانات، روستاهای هدف گردشگری چرمله، ورمقان و سدهای جامیشان و سلیمانشاه از جمله جاذبه های گردشگری طبیعی در این شهرستان هستند که میهمانان نوروزی می توانند در کنار آنها ساعات لذت بخشی را سپری کنند.

وی ادامه داد: از نظر تاریخی هم بقعه مالک، موزه مردم شناسی، بازار قدیمی شهر و حدود 15 حمام قدیمی در این شهرستان وجود دارد که مسافرین نوروزی می توانند از آنها هم بازدیدی داشته باشند.

رییس میراث فرهنگی سنقر یکی از مهمترین شاخصه های گردشگری در این شهرستان را بحث گردشگری غذا عنوان کرد و گفت: در شهر سنقر کبابی طبخ می شود که شهرت کشوری دارد و به آن کباب اسمعلی می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کباب اسمعلی غذای لذیذ سنقری ها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی

کباب اسمعلی غذای لذیذ سنقری ها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی