مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 فروردین 1401 ساعت 07:022022-03-30سياسي

6 هزار نفر در میادین نفت و گاز «چنگوله» استخدام می شوند


نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرکت های مادر بایستی از نیروهای بومی استفاده شود گفت: در صورت بهره وری میادین نفت و گاز چنگوله ظرفیت استخدام 6000 نفر موجود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شامگاه روز گذشته جلسه ی مجمع مطالبه گران استان ایلام با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور جمعی از مطالبه گران استان ایلام و علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی برگزار شد مطالبات مردم به نماینده مجلس در قالب پرسش و پاسخ منتقل شد.

استقلال دفتر نفت و گاز غرب، اتصال استان ایلام به شبکه ریلی، نحوه واگذاری اراضی دهلران و نحوه اخذ مالیات بر ارزش افزوده و مالیات و عملکرد سازمان امور مالیاتی، حوزه مدیریت استان، واگذاری های بخش هایی از منطقه آزاد مهران، مرز چیلات، منازل 99 ساله و تعدادی دیگر از مطالبات از مهم ترین مطالبات مطرح شده در این جلسه بود.

علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در جمع مطالبه گران گفت: بنده هم یک زمانی روحیه مطالبه گری را داشتیم و الان هم در مقام نماینده مردم در مجلس مطالبه گر و در بین مردم پاسخگوی مطالبات هستم.

وی افزود: در زمان خدمت خود برای پست و مقام کسی را به ناحق تایید و تخریب نکرده ام و هنوز هم بر آن عهد پایبندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار نفر در میادین نفت و گاز «چنگوله» استخدام می شوند

6 هزار نفر در میادین نفت و گاز «چنگوله» استخدام می شوند