مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 21:072022-03-29سياسي

2700 نفر در راهیان نور دریایی در بندرعباس شرکت کردند


فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت:تا کنون بیش از دو هزار و 700 زائر با حضور در کاروان راهیان نور دریایی خلیج فارس بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار عباس غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه امروز درباره استقبال از راهیان نور دریایی در بندرعباس اظهار کرد: تا کنون بیش از دو هزار و 700 زائر با حضور در کاروان راهیان نور دریایی خلیج فارس از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در هرمزگان بازدید کردند.

وی افزود: در کاروان راهیان نور دریایی شهدای خلیج فارس روزانه 400 نفر در 2 نوبت صبح و عصر از اسکله پشت شهر بندرعباس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به جزیره هرمز اعزام می شوند.

به گفته سردار غلامشاهی، راویان در سفر های دریایی راهیان نور از خاطرات دفاع مقدس و عملیات های دریایی برای گردشگران روایت می کنند و بازدید از موزه دفاع مقدس، یادمان شهدا و مکان های تاریخی جزیره هرمز از دیگر برنامه های این سفر مقدس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیش بینی می شود تا 12 فروردین سال 1401 در هرمزگان بیش از 4 هزار نفر به راهیان نور دریایی خلیج فارس اعزام شوند.

انتهای پیام/ 88055


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700 نفر در راهیان نور دریایی در بندرعباس شرکت کردند

2700 نفر در راهیان نور دریایی در بندرعباس شرکت کردند