مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 19:372022-03-29اجتماعي

مجتمع آموزشی در زرآباد احداث می شود


مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان،گفت: با توجه به نیاز منطقه مجتمع آموزشی در شهرستان زرآباد احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، میثم لک زایی در جلسه هم اندیشی آموزش و پرورش شهرستان زرآباد با حضور فرماندار،جمعی از مسوولین ادارات و مدیران مدارس با اشاره به اینکه دو هزار کلاس درس در استان سیستان و بلوچستان در حال احداث است،اظهار داشت: بحمدالله ده پروژه آموزشی با 46 کلاس درس در این شهرستان در حال احداث است.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان افزود: 25 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای سال 1401 برای پروژهای آموزشی شهرستان زرآباد پیش بینی شده است که از این محل بیش از 40 کلاس درس در حال اجرا است.

این مسؤول ادامه داد: مدارسی که در سال 1400 افتتاح شدند و از نظر سرمایشی مشکل دارند بزودی لوازم سرمایشی تحویل این مدارس خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای حصارکشی مدارس اعتباراتی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: امروز این استان کانون توجه خیرین به نام کشوری در بحث مدرسه سازی است.

بسیاری از روستاهای شهرستان زرآباد از مدارس استاندارد برخوردار نیستند فرماندار شهرستان زرآباد نیز در این جلسه،گفت: محله حاج محمد کریم شهر زرآباد با بیش از 120 دانش آموز فاقد فضای آموزشی است و همچنین روستاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع آموزشی در زرآباد احداث می شود

مجتمع آموزشی در زرآباد احداث می شود