مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 19:322022-03-29اقتصادي

افزایش پروازهای خارجی در سال جدید/ خوزستان بالاترین رشد تردد را داشته است


معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال شاهد 280 هزار پرواز خارجی بودیم که نسبت به سال گذشته 270 درصد رشد داشته است.

- به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، شهریار افندی زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی در حاشیه دیدار معاون اول رییس جمهور از ستاد هماهنگی خدمات سفر اظهار کرد: از 25 اسفند 1400 تا 8 فروردین ماه امسال 3 میلیون و 700 مسافر وسایل با حمل و نقل عمومی جا به جا شدند.

  وی افزود: همچنین 850 هزار نفر از مسافران از طریق حمل و نقل ریلی جا به جایی داشته اند که این رقم نسبت به سال گذشته 67 درصد رشد داشته است.

افندی زاده با بیان اینکه یک میلیون و 400 هزار مسافر هم از طریق هوایی جا به جا شده اند، گفت: این رقم نسبت به سال 98 کاهش 8 درصدی داشته است.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه به 15 هزار پرواز مجوز داده شده است، گفت: ما امسال شاهد 280 هزار پرواز خارجی بودیم که نسبت به سال گذشته 270 درصد رشد داشته است.

وی افزود:در سفرهای دریایی 3 میلیون جا به جایی داشتیم و در جاده های کشور هم تا روز گذشته شاهد 40 میلیون تردد بوده ایم.

افندی زاده با بیان اینکه خوزستان بالاترین رشد تردد را داشته است، گفت: استان های بوشهر، اصفهان و خراسان رضوی در رده های بعدی قرار دارند، ضمن اینکه بیشترین تراکم تردد در گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پروازهای خارجی در سال جدید/ خوزستان بالاترین رشد تردد را داشته است

افزایش پروازهای خارجی در سال جدید/ خوزستان بالاترین رشد تردد را داشته است