مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 16:422022-03-29حوادث

سارق مسلح تاکسی به دام پلیس افتاد


رییس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق مسلحی خبر داد که با مجروح کردن راننده یک تاکسی به وسیله کلت کمری، خودروی وی را سرقت کرده و متواری شده بود.

- سرهنگ حسین تُرکیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در آخرین روزهای اسفندماه سال 1400 فرد مسلحی با تهدید راننده یک دستگاه تاکسی، قصد سرقت خودروی او را داشت و وقتی با مقاومت راننده مواجه شد، او را با اسلحه کلت کمری خود مجروح کرد و خودرو را به سرقت برد.

وی افزود: راننده که از ناحیه پهلو به شدت مجروح شده بود توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد و سارق هم که از این موضوع نگران بود، خودروی فرد مجروح را در یکی از خیابان ها رها کرد و متواری شد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: از همان ساعات اولیه این اتفاق، کارآگاهان وارد عمل شده و اقدامات علمی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری سارق مسلح و ضارب راننده تاکسی با جدیت دنبال کردند.

سرهنگ تُرکیان خاطرنشان کرد: سرانجام تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه ماموران نتیجه داد و مخفیگاه متهم در یکی شهرستان استان مورد شناسایی قرار گرفت و بلافاصله تیمی از کارآگاهان با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شده و متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق مسلح تاکسی به دام پلیس افتاد

سارق مسلح تاکسی به دام پلیس افتاد