مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 15:222022-03-29سياسي

بازدید 6 هزار زائر راهیان نوری از مناطق عملیاتی جزیره خارگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ پاسدار عبدالهادی سبحانی خواه ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به نقش مهم راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی حماسه رزمندگان به نسل های آینده نقش به سزایی دارد.

مسؤول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهرفرهنگ حماسه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را گنجینه گران بها دانست و بیان کرد: یکی از راه های انتقال این فرهنگ به جوانان اردوهای راهیان نور است.

وی عنوان کرد: اردوهای راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی تربیتی و تجربه موفق جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که سبب تقویت روحیه همدلی و همبستگی در جامعه می شود.

وی به اردوی راهیان نور دریایی خارگ پرداخت و گفت: جزیره خارگ بیش از روزهای دوران دفاع مقدس به میزان دوهزار و 880 بار از سوی رژیم بعث عراق بمباران هوایی شد و مردم مقاوم این جزیره مقاومت و ایستادگی کردند.

سبحانی خواه جزیره خارگ را یکی از مناطق راهیان نور دریایی کشور دانست و خاطرنشان کرد: در جزیره مقاوم خارگ برای زائران کاروان های راهیان نور دریایی برنامه ریزی شده است که این برنامه ها در مدت حضور زائران در استان بوشهر اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 6 هزار زائر راهیان نوری از مناطق عملیاتی جزیره خارگ

بازدید 6 هزار زائر راهیان نوری از مناطق عملیاتی جزیره خارگ