مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 14:572022-03-29سياسي

سد آبریز در لایحه بودجه قرار گرفت/ماجرای تیر رها شده برای یک پرژه مهم در کهگیلویه!


نماینده مردم کهگیلویه در مجلس روند پیشروی پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان های چهار گانه را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، نخستین نشست خبری نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمیی با اصحاب رسانه امروز در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان دهدشت برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد موحد در این نشست در خصوص نامگذاری سال اظهار داشت: مجلس بر حسب وظیفه اگر جایی خلأ قانونی برای تحقق شعار سال باشد مرتفع و با ابزار نظارتی همراهی می کند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس گفت: مقررات موجود دست وپا گیر را با همکاری دولت بر می داریم امیدواریم با تفاهم بین دولت و مجلس با حفظ مواضع نظارتی مجلس زمینه اجرایی شدن شعار فراهم شود.

وی در پاسخ به سؤوال خبرنگاری که دخالت نماینده در انتصابات را  تحت شعار قرار گرفتن شایسته سالاری مطرح کرد، پاسخ داد: انتصاب برادرم در دفتر حقی است که به جهت اعتماد محفوظ است در خصوص انتصاب سادات نیز متناسب با جایگاه بوده و هیچ گونه نسبت فامیلی با بنده ندارند.

وی اضافه کرد: اگر یک مدیرکل ادعا کرد موحد با من تماس گرفت و توصیه کرد فلانی را در فلان سمت منصوب کن جایزه را تقدیمش خواهم کرد در مناصب شهرستان دخالت نکردم اما برای معرفی نیرو به وزارتخانه ها به عنوان یک توصیه و دفاع از شایسته س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد آبریز در لایحه بودجه قرار گرفت/ماجرای تیر رها شده برای یک پرژه مهم در کهگیلویه!

سد آبریز در لایحه بودجه قرار گرفت/ماجرای تیر رها شده برای یک پرژه مهم در کهگیلویه!