مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 13:572022-03-29ورزشي

انتشار فراخوان عرضه بلوکهای مدیریتی سهام استقلال و پرسپولیس


فراخوان عرضه بلوک های مدیریتی سهام استقلال و پرسپولیس توسط سازمان خصوصی سازی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ، سازمان خصوصی سازی با صدور فراخوانی از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکتهای صاحب صلاحیت و با سابقه دعوت کرد جهت انجام مذاکره و ارائه پیشنهادهای خود در راستای واگذاری سهام مدیریتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به سایت سازمان و یا دفتر بازاریابی و واگذاری بنگاههای این سازمان مراجعه و یا مکاتبه نمایند.

با پایان یافتن پذیره نویسی افزایش سرمایه دو شرکت فرهنگی، ورزشی استقلال و پرسپولیس، سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد؛ عرضه رقابتی بلوک های مدیریتی این دو شرکت در فرابورس برگزار خواهد شد.

بر این اساس از همه اشخاص و شرکت های صاحب صلاحیت که متقاضی خرید بلوکهای مدیریتی این دو باشگاه هستند، دعوت می شود، برای مذاکره و اطلاع از جزییات و شرایط به سایت سازمان خصوصی سازی مراجعه و یا با دفتر بازاریابی و واگذاری بنگاههای این سازمان تماس حاصل کنند.

رییس کل سازمان خصوصی سازی دارا بودن اهلیت و صلاحیت لازم برای مدیریت این دو باشگاه مردمی را از مهمترین شرایط خرید بلوک های مدیریتی این دو باشگاه اعلام کرد و تصویب هیئت واگذاری را شرط لازم برای عرضه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان عرضه بلوکهای مدیریتی سهام استقلال و پرسپولیس

انتشار فراخوان عرضه بلوکهای مدیریتی سهام استقلال و پرسپولیس