مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:522022-03-29اجتماعي

تردد روزانه 28 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی دامغان


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دامغان از ثبت 28 هزار و 500 تردد روزانه در جاده های مواصلاتی این شهرستان طی ایام تعطیلات نوروزی سال جاری خبر داد.

- ، حسین ابوطالبی ظهر سه شنبه در جریان بازدید فرماندار دامغان به میزبانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه تردد روزانه 28 هزار و 500 خودرو در محورهای مواصلاتی این شهرستان طی ایام نوروز ثبت شد، تاکید کرد: بر اساس سامانه تردد شمار، در هر ساعت به طور میانگین 900 الی یک هزار و 200 دستگاه خودرو از محورهای مواصلاتی شهرستان تردد کردند.

وی با بیان اینکه دامغان دارای یک هزار و 100 کیلومتر جاده مواصلاتی است، افزود: از این میزان 580 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی و فرعی و 512 کیلومتر دیگر راه روستایی است رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دامغان با بیان اینکه در این شهرستان چهار راهدارخانه دائمی و دو راهدارخانه فصلی وجود دارد، افزود: 40 راهدار در سطح راهدارخانه ها و جاده های مواصلاتی شهرستان خدمت رسانی می کنند.

ابوطالبی با بیان اینکه یکی از محورهای مواصلاتی مهم و پرخطر در دامغان محور معلمان و جندق است 240 کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی دامغان واقع شده است، تاکید کرد: 10 دستگاه خودرو اجاره ای دارای چراغ گردان با هدف کاهش تصادفات جاده ای در این محور پرخطر استقرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روزانه 28 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی دامغان

تردد روزانه 28 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی دامغان