مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 11:122022-03-29اجتماعي

اسکان 2 هزار مسافر نوروزی در مدارس اردستان


تاکنون بیش از 2 هزار مسافر نوروزی اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس شهرهای اردستان و مهاباد اسکان داده شده اند.

- ایسنا/اصفهان مدیر آمورش و پرورش اردستان گفت: تاکنون بیش از 2 هزار مسافر نوروزی اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس شهرهای اردستان و مهاباد اسکان داده شده اند.

احمد خاکسار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از تاریخ 27 اسفندماه سال گذشته تاکنون بیش از 2 هزار نفر در قالب حدود 550 خانوار در 120 کلاس درس مدارس شهرهای اردستان و مهاباد اسکان داده شدند.

وی با بیان اینکه امسال تاثیر ویروس کرونا بر عدم استقبال مسافران از اسکان در مدارس مشهود بود و ترجیح می دادند کمتر از اماکن عمومی استفاده کنند، افزود: با توجه به اینکه در دو سال گذشته اسکان مسافر در مدارس شهرستان نداشتیم، امسال اسکان میهمانان نسبت به سه سال گذشته یکسان بوده است.

مدیر آمورش و پرورش شهرستان اردستان، تصریح کرد: با نظرسنجی های انجام شده از مسافران نوروزی رضایتمندی نسبی وجود داشت، اما عدم تعامل و همکاری دستگاه های عضو ستاد تسهیل سفرهای نورزی با آموزش و پرورش شهرستان جای گلایه دارد.

خاکسار درباره انتقاد رسانه ها دربره کمبودهای ستاد اسکان نوروزی، گفت: آموزش و پرورش تعداد قابل توجهی بنرهای راهنمای مسافر در مبادی ورودی شهر نصب کرده است، ولی عدم همکاری و برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 2 هزار مسافر نوروزی در مدارس اردستان

اسکان 2 هزار مسافر نوروزی در مدارس اردستان