مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 10:222022-03-29اقتصادي

200 نقطه پرحادثه در استان فارس وجود دارد


استاندار فارس در شورای ترافیک استان از وجود 200 نقطه پرحادثه جاده ای در استان فارس خبر داد و گفت: که باید تلاش کرد این نقاط رفع شود تا در آینده مسافران ایمن تر سفر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس با اعتقاد به اینکه وسعت راه ها در کنار افزایش ترددها سبب بروز تصادفات شده است گفت: فوتی های کل استان اعم از برون شهری و درون شهری هفت درصد افزایش داشته است که عمده تصادفات و فوتی ها مربوط به برون شهری بوده است چرا که تصادفات درون شهری منجر به فوت، 90 درصد کاهش داشته و فقط برون شهری افزایش داشته است.

  استاندار فارس با بیان اینکه تصادفات جرحی نیز 7 درصد کاهش داشته است، بیان کرد: تلاش برای کاهش تصادفات در برون شهری نیز در دست اقدام است.

   200 نقطه پرحادثه جاده ای در استان فارس ایمانیه در شورای ترافیک استان از وجود 200 نقطه پرحادثه جاده ای در استان فارس خبر داده است که باید تلاش کرد این نقاط رفع شود تا در آینده مسافران ایمن تر سفر کنند.

استاندار فارس البته بر هوشمندتر شدن نظارت ها نیز تاکید کرده و از نصب 200 دوربین برای نظارت ها خبر داده و گفته است که به شکل محدود نیز از پهپاد استفاده شده است اما باید امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بیشتری در اختیار نیروی انتظامی قرار داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 نقطه پرحادثه در استان فارس وجود دارد

200 نقطه پرحادثه در استان فارس وجود دارد