مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 فروردین 1401 ساعت 08:372022-03-29اجتماعي

سهم سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت زدایی افزایش یافته است


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در آیین کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه در روستای نظرآباد شهرستان راسک گفت: در آستانه سالگرد شهادت معلم شهید جواد نوروزی هستیم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید معظم، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان در آیین کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه در روستای نظرآباد شهرستان راسک گفت: در آستانه سالگرد شهادت معلم شهید جواد نوروزی هستیم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید معظم، به پاس تلاش ها و زحمات این معلم گرانقدر در این منطقه، این مدرسه بنام ایشان نامگذاری خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- میثم لک زایی اظهار داشت: زیر بنای این فضای آموزشی بالغ بر یک هزار مترمربع خواهد بود و با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت زدایی احداث می شود.

وی ادامه داد: سهم استان سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت زدایی افزایش یافته است و جای دارد از استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و بویژه نمایندگان استانمان، تشکر و قدردانی نمایم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان افزود: از محل این ردیف، سه پروژه مدرسه 9 کلاسه شهید جواد نوروزی، هنرستان شهر پارود با زیربنای 1600 مترمربع و مجتمع شبانه روزی شهر پیشین با زیربنای 2 هزار مترمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت زدایی افزایش یافته است

سهم سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت زدایی افزایش یافته است