مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-28اقتصادي

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جدید برای فروش و تولید محصولات


فروش محصولات شرکت نساجی به جز هلال احمر در بازار موفقیت این مجموعه است.

باید سهم خودتان را در بازار پیدا کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره تولید، اشتغال آفرینی و مباحث دانش بنیان گفت: باید از بخش تحقیق و توسعه شرکت برای افزایش کیفیت تولیدات استفاده شود تا محصولات با کیفیت را به بازارهای مهم صادر شود.

کولیوند با اشاره به موقعیت هلال احمر ایران در فدراسیون بین المللی صلیب سرخ گفت: می توانیم از این ظرفیت خوب برای صادرات محصولات استفاده کنیم.

وی با تاکید بر تحقق شعار سال، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی گفت: برنامه علمی و عملیاتی برای تحقق این اهداف باید برای شرکت نساجی هلال تدوین و تهیه است.

رییس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: سرعت بخشیدن به برنامه ها ضروری است و باید برای عملیاتی شدن برنامه ها تلاش و کار ویژه انجام داد.

کولیوند بهره گیری از ظرفیت جدید برای فروش و تولید با کیفیت محصولات را ضروری ارزیابی کرد و گفت: فروش اینترنتی و بهره گیری از فضاهای جدید برای موفقیت شرکت بسیار ضروری است.

وی از انجام برنامه هایی برای تولید محصولات شرکت های زیرمجموعه هلال احمر برای این جمعیت خبر داد و افزود: البته باید همواره به این مهم توجه داشت که باید سهم خودتان را از بازار و حفظ کیفیت این محصولات، داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جدید برای فروش و تولید محصولات

ضرورت بهره گیری از ظرفیت جدید برای فروش و تولید محصولات