مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:572022-03-28فرهنگي

اهتزاز پرچم هنر جنوب کرمان در برنامه عصر جدید


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: درخشش هنرمند و بازیگر تئاتر جنوب کرمان در برنامه عصر جدید نشان دهنده استعدادهای هنری پنهان این خطه است.

  - بهرام مسلمی مهنی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به درخشش آرزو جعفری در برنامه عصر جدید گفت: درخشش هنرمند جنوب کرمان در برنامه عصر جدید حاصل تلاش و کوشش خستگی ناپذیری است که طی سال ها در عرصه هنر نمایش داشته و گام بلندی در ارتقاء حوزه نمایش ایران اسلامی مان به خصوص جنوب کرمان شده است.

وی با ابراز خرسندی و تبریک این موفقیت در معرفی استعدادهای فرهنگی و هنری منطقه افزود: بی شک نقش برجسته هنرمندان در صحنه های مختلف هنر جنوب کرمان می تواند نوید بخش آینده ای روشن در حوزه فرهنگ و هنر این منطقه باشد.

مسلمی مهنی با تقدیر از اعتماد داوران ریزبین عصر جدید گفت: این اعتماد نشان از توانمندی و مهارت داوران و دست اندرکاران برنامه عصر جدید دراین هنر تاثیر گذار دارد و قطعا هنرمندان اخلاق مدار می توانند به این اعتماد پاسخ مثبت بدهند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: درخشش هنرمند جنوب کرمان مایه افتخار و مباهات برای و همه هنرمندان و مردم هنردوست جنوب کرمان است و باید در این راستا برای معرفی هر چه بیشتر حوزه فرهنگ و هنر تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتزاز پرچم هنر جنوب کرمان در برنامه عصر جدید

اهتزاز پرچم هنر جنوب کرمان در برنامه عصر جدید