مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 12:322022-03-28حوادث

کاهش 41 درصدی تصادفات درون شهر کهگیلویه و بویراحمد


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد از 40 درصد مسافر و تردد در شهرهای این استان از ابتدای ایام نوروز 1401 تاکنون خبر داد.

- سرهنگ جابر پیوست در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تشکر از زحمات همه یگان های امدادی از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون افزود: برخورد با تخلفات حادثه ساز از اولویت های پلیس استان است.

وی اظهار کرد: خودروهای متخلف متوقف می شوند و تا پایان طرح نوروزی آزاد نمی شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پلیس راهور بطور شبانه روزی آماده ارائه خدمات است، خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با شرکتهای بیمه تا پنج میلیون تومان خسارات تصادفات را در ایام نوروز در صحنه پرداخت می کنند.

سرهنگ پیوست تصریح کرد: از ابتدای نوروز 1401 تا کنون نسبت به مدت مشابه سال قبل تصادفات درون شهری در سطح استان 41 درصد کاهش یافتند.

وی ادامه داد: مسافران نوروزی توصیه می شود که قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کنند، از هر گونه شتاب و عجله پرهیز کنند، هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنید، هر دو ساعت 15 دقیقه استراحت کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مردم استان عنوان کرد: نسبت به مسافران نوروزی برخورد خوب داشته باشند، با صبر و حوصله نسبت به راهنمایی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 41 درصدی تصادفات درون شهر کهگیلویه و بویراحمد

کاهش 41 درصدی تصادفات درون شهر کهگیلویه و بویراحمد