مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 11:522022-03-28سياسي

سلام فرمانده در قلب اروپا / کار تمیز فرهنگی که نخستین نماهنگ قرن شد


ابوذر روحی و حجت الاسلام نعیمی از عوامل سازنده اثر فاخر سلام فرمانده از عنایات ویژه امام حاضر برای ساخت این اثر فرهنگی گفتند که امروز منجر شده به عنوان یک کار تمیز فرهنگی مشتاقان زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده و بر لسان فرزندان حاج قاسم زمزمه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، می خواهم روایت ماجرایی را بنویسم که برخلاف همه روایت ها پایانش به سلام ختم می شود؛ عشق جانم امام زمانم بهتر از همیشه میدانم که نامت به گونه ای قلم های بیجان را به حرکت درمیاورد که در صفحه دنیای بی معنای بدون تو ، با جوهر یادت آن را بهاری می توان کرد .

می خواهم از گیلانیانی بنویسم که این بار طلایه دار در کار تمیز فرهنگی شده اند و توانستند نخستین نماهنگ قرن را برای رسانه ملی تولید کنند.

ماح نامانی که نامشان را از نگاه فرماندهشان حاج قاسم سلیمانی آنجایی که گفت ما ملت امام حسینیم گرفته اند.

از دستگیری آقا تا دعای پدر و مادر توشه سفر به اروپای سلام فرمانده حجت الاسلام والمسلمین سعید نعیمی تهیه کننده اثر فاخر سلام فرمانده ، تشکیل گروه ماح را مقارن با سالروز شهادت حاج قاسم در سال گذشته عنوان کرد و گفت که تشکیل گروه ماح (ملت امام حسین) در کنار تربیت نسل دهه 90 توأمان به ذهن ما رسید و خدا را شکر شهید زنده ما را تنها نگذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلام فرمانده در قلب اروپا / کار تمیز فرهنگی که نخستین نماهنگ قرن شد

سلام فرمانده در قلب اروپا / کار تمیز فرهنگی که نخستین نماهنگ قرن شد