مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:522022-03-28سياسي

گذار مدیریت شهری تهران از بحران کرونا تا تشکیل قرارگاه مسکن


با پایان انتخابات شوراهای شهر و روستا در 28 خرداد سال 1400 و تشکیل ششمین شورای اسلامی شهر تهران در 14 مرداد سال گذشته پایتخت نشینان به نوعی شاهد شکل گیری دوره ای از گذار در مدیریت شهری بودند.

- با پایان انتخابات شوراهای شهر و روستا در 28 خرداد سال 1400 و تشکیل ششمین شورای اسلامی شهر تهران در 14 مرداد سال گذشته پایتخت نشینان به نوعی شاهد شکل گیری دوره ای از گذار در مدیریت شهری بودند.

دوره گذاری از بحران شیوع کرونا ویروس که مدیریت شهری در دوره پنجم به شدت درگیر آن بود و بسیاری از مسائل شهر را تحت تاثیر خود قرار داد تا رسیدن به دوره ای که زمینه ساز تحقق شعار شهردار منتخب شورا در دوره ششم یعنی تبدیل کلانشهر تهران به الگوی جهان اسلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقریبا نیمی از سال 1400 در حوزه مدیریت شهری توسط مدیریت شهری دوره پنجم و نیمه دیگر توسط مدیریت شهری دوره ششم هدایت شد.

اعضای شورای شهر تهران در دوره ششم در شرایطی سکان هدایت شهر را از دوره قبل تحویل گرفتند که مدیریت شهری گذشته حدود یک سال و نیم درگیر رتق و فتق امور با وجود کرونا ویروس بود.

ویروسی که شیوع گسترده آن تمامی بخش های مدیریت شهری را تحت تاثیر قرار داده بود و تصمیمات و مصوبات شورا همگی با نیم نگاهی به پیک های پی درپی کرونا ویروس اتخاذ می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذار مدیریت شهری تهران از بحران کرونا تا تشکیل قرارگاه مسکن

گذار مدیریت شهری تهران از بحران کرونا تا تشکیل قرارگاه مسکن