مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 08:372022-03-28سياسي

آزادسازی و توزیع 70 تن روغن خوراکی از انبارهای چابهار


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: 70 تن روغن خوراکی از انبارهای چابهار با هماهنگی های لازم آزادسازی و توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- رحمدل بامری در جلسه شورای ترافیک، کمیسیون ایمنی حمل و نقل و ستاد اجرایی خدمات سفر سیستان و بلوچستان در فرمانداری چابهار با اشاره به اینکه کالای اساسی و اقلام مورد نیاز به اندازه کافی موجود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، افزود: مرغ منجمد و گوشت گاو منجمد در حال توزیع و تامین سوخت مورد نیاز با تدابیر اندیشیده شده و رفع مشکلات نازل های سوخت به خوبی در حال انجام است و کمترین نارضایتی ها را شاهد هستیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و 103 هزار نفر از ابتدای تعطیلات نوروی تاکنون وارد استان شده اند که جای خوشحالی و نشان از افزایش مسافر و ارائه خدمات بیشتر است.

رحمدل بامری با اشاره به اینکه تامین آرد، پخت و پز و کیفیت نان بخوبی مدیریت شده و برخی از خبازی ها بصورت 18 ساعت در حال پخت و توزیع نان هستند و کمبودی در اینخصوص گزارش نشده است.

وی گفت: مشکلات جایگاه سوخت تیس و ترمینال نیز برطرف شده و در مدار قرار گرفته اند که بخشی از مشکلات تامین سوخت مسافران برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی و توزیع 70 تن روغن خوراکی از انبارهای چابهار

آزادسازی و توزیع 70 تن روغن خوراکی از انبارهای چابهار