مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 06:522022-03-28سياسي

امروز کسانی از دولت انتقاد می کنند که در گذشته فقط وعده دروغ دادند


رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه امروز کسانی از دولت انتقاد می کنند که در گذشته فقط وعده دروغ دادند، گفت: آنها می خواهند کوتاهی ها و ضعف های دوران خودشان را به دولت کنونی نسبت دهند.

- موسی غضنفرآبادی رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نقد غیرمنصفانه دولت توسط برخی جریانات اصلاح طلب، اظهار داشت: در کشور یک جریانی وجود دارد که ممکن است تعدادی از آنها در قالب جریان اصلاح طلب و برخی نیز در خارج از ایران حضور دارند که به دنبال این هستند نه تنها دولت بلکه نظام جمهوری اسلامی را بد جلوه بدهند.

وی ادامه داد: این افراد از سر کار آمدن آقای رییسی به عنوان رییس جمهور بسیار عصبانی و ناراحت هستند به جهت اینکه برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب جلوی این افراد گرفته شده است.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در گذشته بیان می کردند که به دلیل برهم خوردن برجام ایران امکان فروش نفت را ندارد اما این موضوع دروغی بیش نبود؛ زیرا اکنون دولت سیزدهم بدون برجام و با وجود تحریم ها روزانه یک میلیون و خورده ای بشکه نفت صادر می کند.

غضنفرآبادی تصریح کرد: در دولت گذشته اتفاقات بدی رقم خورد که از جمله آنها تعطیلی کارخانه ها ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم بود این افراد اکنون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز کسانی از دولت انتقاد می کنند که در گذشته فقط وعده دروغ دادند

امروز کسانی از دولت انتقاد می کنند که در گذشته فقط وعده دروغ دادند