مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 فروردین 1401 ساعت 06:372022-03-28پزشكي

هشدار شیوع همزمان آنفلوآنزا و کووید در استرالیا


متخصصان استرالیایی نسبت به افزایش موارد ابتلا به آنفلوآنزا در فصل شیوع این بیماری در این کشور همزمان با اوج گیری احتمالی کووید19 هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، آمار نشان می دهد که موارد ابتلا به آنفلوآنزا در استرالیا در سال گذشته میلادی (2021) در نتیجه اعمال محدودیت های کرونایی به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر بیماری کووید19 به پایین ترین حد خود رسید.

بر اساس آمارهای رسمی، استرالیا در سال گذشته میلادی 598 مورد تایید شده ابتلا به آنفلوآنزا را بدون هیچ مورد فوتی ناشی از عوارض ابتلا به این بیماری گزارش کرد و این در حالی است که در سال 2019 میلادی و قبل از همه گیری بیماری کووید19، 313 هزار و 33 مورد ابتلا به آنفلوآنزا و 953 مورد مرگ ناشی از این بیماری در این کشور به ثبت رسید.

همچنین یک مقام مسوول مرتبط با سازمان جهانی بهداشت (WHO) نیز در این باره گفت: من فکر می کنم در سال جاری میلادی شاهد بازگشت آنفلوآنزا خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشینهوا، کارشناسان نیز هشدار داده اند که احتمالاً، ایمنی طبیعی استرالیایی ها در برابر آنفلوآنزا در طول همه گیری کووید19 به دلیل قرنطینه های طولانی و محدودیت های اجتماعی کاهش یافته است و از این رو، برنامه ملی ایمن سازی در برابر آنفلوآنزا از 4 آوریل آغاز می شود و از استرالیایی ها خواسته می شود که به منظور پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شیوع همزمان آنفلوآنزا و کووید در استرالیا

هشدار شیوع همزمان آنفلوآنزا و کووید در استرالیا