مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 22:422022-03-27اقتصادي

ورود این حجم از مسافر به گیلان نیازمند مدیریت ویژه است


استاندار گیلان با اشاره به 123 درصدی ورود مسافر به استان در تعطیلات نوروز، گفت: ورود این حجم از مسافر نیازمند مدیریت ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در بازدید از موزه میراث روستایی گیلان با اشاره به افزایش حضور مسافران در دور نخست مسافرت های نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: بر اساس آمارها ظرفیت تمام مراکز اقامتی گیلان تکمیل شده است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت زیرساخت های اقامتی در حوزه گردشگری با توجه به افزایش مسافرت ها به استان گیلان، افزود: امسال استان گیلان از نظر توقف و ماندگاری مسافر رتبه نخست در کشور را کسب کرده است.

استاندار گیلان با اشاره به ثبت بیش از 907 هزار نفر شب اقامت در مراکز اقامتی استان گیلان، اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه با رشد 123 درصدی مواجه بوده ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید از ظرفیت های گردشگری استان گیلان برای اشتغال زایی و افزایش درآمد فعالان این بخش استفاده شود، گفت: با توجه به تعطیلی دو ساله مراکز گردشگری و اقامتی به واسطه شیوع ویروس کرونا با ارائه تسهیلات به فعالان گردشگری و حمایت از این بخش اقتصاد گردشگری تقویت شود.

عباسی با تأکید بر لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات به مسافران، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل ها بالای گردشگری استان گیلان تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود این حجم از مسافر به گیلان نیازمند مدیریت ویژه است

ورود این حجم از مسافر به گیلان نیازمند مدیریت ویژه است