مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 20:272022-03-27اجتماعي

استقرار 37 اکیپ سیار در سطح مرکز لرستان و شهرستان ها


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: اقدامات حفاظتی از عرصه های منابع طبیعی استان در روز طبیعت تشدید و در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تجاوز به اراضی ملی، - مامورین منابع طبیعی به عنوان ضابط خاص با حکم قضایی ورود خواهند کرد.

شیرزاد نجفی اظهار کرد: 37 اکیپ سیار در سطح مرکز استان و شهرستان ها در پارک های جنگلی، تفرجگاه ها، مناطق جنگلی و مناطق گردشگری استان حضور دارند و در این ایام اکیپ های گشت در تمام استان در حال آماده باش 100 درصدی هستند.

وی با بیان اینکه از شهروندان طبیعت دوست استان انتظار داریم از قطع و بریدن سرشاخه درختان جدا خودداری کنند، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و قطع اشجار توسط متخلفین، مامورین منابع طبیعی با حکم قضایی با آن افراد برخورد قانونی را بعمل آورده و برابر قانون رفتار خواهد شد.

نجفی در ادامه عنوان کرد: از همه مردم استان تقاضا دارم که در صورت رویت قطع اشجار جنگلی توسط افراد متخلف، مراتب را با شماره تلفن های 1504 و 139 یگان حفاظت منابع طبیعی استان گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن با آن افراد برخورد شود.

وی به کمبود بارش در سطح استان و نیاز به مراقبت از درختان جنگلی از سوی شهروندان طبیعت دوست استان گریزی زد و اظهار کرد: از همه آحاد مردم انتظار می رود از برافروختن آتش از نزدیک تنه درختان جنگلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 37 اکیپ سیار در سطح مرکز لرستان و شهرستان ها

استقرار 37 اکیپ سیار در سطح مرکز لرستان و شهرستان ها