مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 19:522022-03-27بين الملل

رژیم صهیونیستی با ایجاد دشمنان خارجی برجنایتهای خود سرپوش میگذارد


وزارت امور خارجه تشکیلات خود گردان فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با ایجاد دشمنان خارجی برجنایتهای خود سرپوش میگذارد.

- به نقل از المیادین، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که زمان یهودی سازی قدس و الحاق کرانه باختری و انحصار آن به عنوان عمق استراتژیک شهرکسازی برای رژیم صهیونیستی به پایان می رسد.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است: رژیم صهیونیستی برای سرپوش نهادن بر جنایت های خود دشمنان خارجی خلق می کند تا از آن به عنوان ابزاری برای ایجاد رعب و وحشت داخلی میان کشورهای عربی استفاده کند.

در ادامه این گزارش تاکید شد که رژیم صهیونیستی با حمایت کامل آمریکا به دنبال توسعه یک ائتلاف امنیتی در چارچوب کلی نظامی است تا بتواند از آن در راه جاه طلبی های استعماری خود بهره کشی کند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که هدف از تحرکات رژیم صهیونیستی سرپوش گذاشتن بر شهرکسازی های غیرمجاز این رژیم و ممانعت از تاسیس کشور فلسطین است.

این نهاد فلسطینی با اشاره به اینکه اسراییل تلاش می کند تا ایران را نقطه تمرکز اصلی خود القاء کند، اعلام کرد: این رژیم ادعا می کند که سیاست خارجی خود را بر پرونده هسته ای ایران متمرکز کرده است حال آنکه تمرکز اصلی آن بر مسئله فلسطین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی با ایجاد دشمنان خارجی برجنایتهای خود سرپوش میگذارد

رژیم صهیونیستی با ایجاد دشمنان خارجی برجنایتهای خود سرپوش میگذارد