مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 14:222022-03-27سياسي

وضعیت راه های منتهی به مرز مهران مناسب نیست


نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به اینکه وضعیت راه های منتهی به مرز مهران مناسب نیست، گفت: شهرستان مهران باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر بسطامی صبح امروز یکشنبه در جلسه ای شورای اداری شهرستان مهران در خصوص طرح سامانه گرمسیری اظهار داشت: یکی از مهم ترین طرح های حوزه کشاورزی در غرب کشور، طرح سامانه گرمسیری است که در چند استان غربی از جمله ایلام اجرایی می شود که با 82 درصد پیشرفت فیزیکی برای تکمیل طرح، پنج هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

نماینده مردم ایلام بیان کرد: این طرح در سفر رییس جمهور به استان جزء اولویت ها قرار گرفت و امیدواریم با تخصیص اعتبار ویژه این طرح تا دو سال آینده تکمیل شود که افتتاح این طرح باعث آبی شدن 18 هزار هکتار از اراضی کشاورزی جنوب استان می شود.

بسطامی با انتقاد از وضعیت جاده ها و راه های مواصلاتی شهرستان مهران تصریح کرد: متاسفانه در همین روزهای ابتدایی سال جدید شاهد اتفاقات ناگواری در جاده های مهران و سایر شهرستان ها بودیم و منطقه ای که سالیان متمادی درگیر جنگ و دفاع از امنیت مرزهای این کشور بوده، امروز جاده های این مناطق به کشتارگاه مردم استان و شهرستان تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت راه های منتهی به مرز مهران مناسب نیست

وضعیت راه های منتهی به مرز مهران مناسب نیست