مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 13:372022-03-27فرهنگي

«تئاتر» هنری وحدت آفرین است/ تلاش برای رفع مشکلات هنرمندان لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان «تئاتر» را هنری وحدت آفرین دانست و از تلاش برای رفع مشکلات هنرمندان لرستان خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تئاتر را هنری وحدت آفرین دانست و از تلاش برای رفع مشکلات هنرمندان لرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، فرارسیدن روز ملی هنرهای نمایشی را تبریک گفت.

در پیام احمد حسین فتایی به همین مناسبت آمده است: هنر تئاتر زندگی بخش و وحدت آفرین است، از آن روی که هم، گونه های مختلف هنری را برای به تصویر کشیدن و به صحنه آوردن یک اثر به یاری گرفته و هم نفس به نفس مخاطب رشد می کند و می بالد.

هنرمندان هنرهای نمایشی به راستی مصلح اند چرا که با نکته سنجی و تیز بینی، ناهنجاری ها و نازیبایی ها را شناسایی کرده و به نمایش می گذارند تا مسیر برای تعالی فرهنگ که پله نخست توسعه همه جانبه است هموار گردد.

اینجانب فرارسیدن روز ملی هنرهای نمایشی را به تمامی فعالان و هنرمندان این عرصه خطیر تبریک عرض نموده و به همین مناسبت بر عزم راسخ مدیران و متولیان فرهنگ و هنر استان در راستای رفع دغدغه ها و نیازهای تمامی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان تاکید می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تئاتر» هنری وحدت آفرین است/ تلاش برای رفع مشکلات هنرمندان لرستان

«تئاتر» هنری وحدت آفرین است/ تلاش برای رفع مشکلات هنرمندان لرستان