مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 13:272022-03-27اقتصادي

صدور سند کاداستری برای 65 درصد از حریم 60 متری سواحل در هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور سند کاداستری برای 65 درصد از حریم 60 متری سواحل در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس،  مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان ظهر امروز اعلام کرد: با پیگیری شورای حفظ حقوق بیت المال و در راستای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی، تاکنون برای 65 درصد از حریم 60 متری سواحل در استان هرمزگان سند کاداستری صادر شده است.

وی هدف از صدور سند برای این اراضی را اعمال حاکمیت بهتر جهت جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده، تصرف غیرقانونی و دست اندازی به حریم و بستر دریا برشمرد و تأکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، تا نیمه اردیبهشت ماه امسال برای حدود 100 درصد از حریم 60 متری سواحل در استان هرمزگان به جز بندرعباس، سند کاداستری صادر خواهد شد.

قهرمانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تاکنون برای 100 درصد از اراضی ملی استان هرمزگان نیز سند مالکیت کاداستری به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری صادر شده است.

رییس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه افزود: از مجموع شش میلیون و 800 هزار هکتار اراضی منابع طبیعی استان شامل جنگل، مرتع، اراضی و حریم 60 متری سواحل از ابتدای اجرای طرح کاداستر تاکنون برای شش میلیون و 799 هزار و 924 هکتار سند صادر شده و مشخصات آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند کاداستری برای 65 درصد از حریم 60 متری سواحل در هرمزگان

صدور سند کاداستری برای 65 درصد از حریم 60 متری سواحل در هرمزگان