مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-27اقتصادي

آبرسانی به یک هزار روستای خوزستان در سال 1401


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اجرای پروژه های محرومیت زدایی در خوزستان گفت: در سال 1401 در برنامه داریم یک هزار روستای دیگر را در خوزستان آبرسانی کنیم.

- محمد رضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه محرومیت زدایی آبرسانی به روستاهای خوزستان، روز گذشته کلنگ زنی طرح های آبرسانی به 58 روستای شهرستان کرخه با اعتبار یک هزار و 600 میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: این پروژه شامل دو بخش آبرسانی است که بخش اول، آبرسانی به 38 روستای خلیفه حیدر برای جمعیت تحت پوشش 15 هزار نفری است و این پروژه با اعتبار یک هزار میلیارد ریال و با افق جمعیت 25 هزار نفری اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه آبرسانی به 20 روستای میان آب شهرستان کرخه گفت: این پروژه با اعتبار 600 میلیارد ریال و برای جمعیت 6 هزار نفری اجرایی شده است.

کرمی نژاد با اشاره به پروژه آبرسانی 38 روستای خلیفه حیدر تصریح کرد: این پروژه شامل 25 کیلومتر لوله گذاری و احداث مخازن بتنی به ظرفیت 2 هزار متر مکعب در روستای خلیفه حیدر و خماط است که با احداث ایستگاه پمپاژ و ساختمان کلر زنی، حفاری، تکمیل، تجهیز و راه اندازی 3 حلقه چاه با ظرفیت هر کدام 45 لیتر بر ثانیه پروژه آبرسانی به 38 روستای خلیفه حیدر تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به یک هزار روستای خوزستان در سال 1401

آبرسانی به یک هزار روستای خوزستان در سال 1401