مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 10:222022-03-27سياسي

دیدار جانشین سپاه فجر استان فارس با گروه های جهادی بسیج «مٌهر»


سرهنگ حسن عبدالله زاده جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس به همراه سرهنگ علی گله داریان فرمانده سپاه مهر و سروان تقی زاده مسئول بسیج سازندگی سپاه مهر از گروه های جهادی بسیج مهر بازدیدکردند.

- ، سرهنگ حسن عبدالله زاده جانشین سپاه فجر استان فارس شامگاه شنبه در حریان این دیدار اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی را باید در قلب اردوهای جهادی جستجو کرد، بنابراین این اردوها مصداق اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی هستند که می توانند نقطه عطفی در توسعه به سبک از پایین به بالا باشند.

سرهنگ عبدالله زاده، جانشین ضمن بازدید از فعالیت جهادگران بیان کرد: گروه های جهادی بسیج با رویکرد تخصصی در عرصه های مختلف به مردم خدمات ارائه می دهند و منشا خیرات و برکات فراوانی برای مردم و جامعه هستند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات گروه های جهادی ساخت منزل محرومین است.

عبدالله زاده در پایان گفت: اردوهای جهادی نشاط کار و باور به توانایی های بومی برای رفع فقر را ترویج می دهند، دلگرمی به نظام و تقویت ریشه های عقیدتی مردم را مستحکم می کند، فقر فرهنگی از چهره منطقه می زدایند، باعث شناخت ظرفیت ها و استعدادهای مناطق محروم می شوند، فقر مادی از منطقه رفع می شود و فرهنگ حرکت به سمت عمران و آبادانی را درونی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار جانشین سپاه فجر استان فارس با گروه های جهادی بسیج «مٌهر»

دیدار جانشین سپاه فجر استان فارس با گروه های جهادی بسیج «مٌهر»