مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 09:172022-03-27فرهنگي

هشت هزار و 786 نفر از موزه های خراسان جنوبی بازدید کردند


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: هشت هزار و 786 نفر از ابتدای نوروز تا 6 فروردین ماه از موزه های خراسان جنوبی بازدید کردند.

- اظهار کرد: از ابتدای نوروز تا پایان روز 6 فروردین ماه هشت هزار و 786 نفر از مجموع موزه های خراسان جنوبی در شهرستان های مختلف بازدید داشته اند که در صدر این بازدیدها موزه های مجموعه جهانی باغ اکبریه است.

معاون میراث فرهنگی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع هفت هزار و 714 نفر از باغ و عمارت جهانی باغ اکبریه بازدید کردند و که چهار هزار و 949 نفر بازدید از موزه های این مجموعه ارزشمند داشته اند.

شریعتی منش گفت: در بین موزه های مجموعه جهانی باغ اکبریه نیز بیشترین بازدید را موزه باستان شناسی با دو هزار و 20 نفر بازدیدکننده به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه از چند روز قبل موسیقی محلی نیز به مجموع برنامه های در نظر گرفته شده برای باغ و عمارت زیبای اکبریه در ایام نوروز افزوده شده است، یادآور شد: ثبت جهانی این مجموعه تاریخی در فهرست میراث جهانی یونسکو و برنامه هایی چون موسیقی محلی و غرفه های صنایع دستی و نمایش های روحوضی از مهمترین علت های استقبال گردشگران از این مجموعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت هزار و 786 نفر از موزه های خراسان جنوبی بازدید کردند

هشت هزار و 786 نفر از موزه های خراسان جنوبی بازدید کردند